Azi in timp ce eram la volan si ascultam unul din posturile de radio am auzit o reclama de angajare care suna sec:
„Angajam bucatar, cameriste, barman etc. CV-urile se depun la receptia hotelului”.
Eu nu stiu daca au candidati pentrut posturile deschise, insa daca nu au sigur se plang de ce nu au si care o fi problema.
Eu pe vremea cand eram studenta am invatat la disciplina Psihologia Muncii ca anuntul de angajare trebuie sa fie scurt, clar, concis, cuprinzator si nediscriminator. Ce sper este ca s-au m-ai schimbat lucruruile de atunci si pana acum si la facultate.
In contextul in care piata fortei de munca nu este una extrem de ofertanta si nici nu mai stau „10 in locul tau la poarta” cred ca e cazul sa ne schimbam abordarea.
Ce ar trebui in primul rand sa aiba un anunt de angajare in zilele noastre:
-pai in primul rand ar trebui sa fie CREATIV (nu atat de creativ inca sa nu mai aiba legatura cu realitatea din interiorul organizatiei, insa suficient de creativ ca macar candidati sa aiba interesul sa isi depuna candidatura sau cel putin sa retina anuntul vazut sau auzit pe radio)
Nu cred ca putem atrage generatiile tinere cu un anunt in genul celui de mai sus.
Esti si tu in cautare de noi talente in organzatia ta? Hai sa recrutam mai creativ. Cum? monica@remarkableconsulting.ro
#reMArkableconsulting #hr #recruiting #passion #creativ #work #reinventyourself